Де е Европа?

es-flag

Автор: Алекс Рес

Питат ли ме де парата, 
я налазих първи път? 
Питат ли ме що родата, 
си зарязах аз – да мрат?

Тамо аз ще отговоря,
де се Брюксел брюкселей!
Де на Изток – бедни хора,
а на Запад – дебелей!

Тамо де ни развращава,
брюкселската маскара.
Де у Стразбург се решава,
съдбата на всички племена.

Там де евродупедата,
плюска, лочи, после спи.
Там Ромпой дегенерата,
на толерастия ни учи.

От там де иде зла неволя,
за жирафа – мъченик.
Дето содомията има воля,
педофил да прави – политик.

Там работя! Там сестра ми,
чинии мие и мете.
Там де дъщеря ми,
ягоди ходи да бере.

Там у европарламента,
дето е силна тяхната власт.
И корупцията царства,
и ни граби без ник`ва свяст.

Вижте Барозото, и Ащън,
вижте тези маскари.
На либерастията нездрава,
паметници са они.

Европо, драга мила,
земльо пълна с шистов газ!
Земльо що си се оженила,
за големий, силний САЩ!

Любя твоите закони,
Лисабонските ти договори.
Твойте содомистки легиони,
дето и Бог ги забрани.

Твойте чиновници геройски,
твойте комисарите – орли.
Твоите светли пожелания,
за още по-светли бъднини.

Дето ази без да трая –
тебе мисля да горя.
Щото вкараха ни в тебе,
а ти ни мамата е*а!

/Извинявам се на дядо Вазов/

Вашият коментар

