Кой, кой, кой…?! За демокрацията и обективизма

КОСТОВ ВЗЕ ПАРИТЕ И КАЗА: "Оставка! Червени боклуци!"

КОСТОВ ВЗЕ ПАРИТЕ И КАЗА:

„Оставка! Червени боклуци!“

Днес бях на протест срещу пренасочването на еврофондовете.
За незапознатите, обяснявам – приоритетни звена за инвестициите от страна на европейския съюз са наука и образование. Това означава, че от предвидените 15 милиарда за България в рамките на следващите 7 години, поне половината трябва да бъдат използвани за наука и образование. Вместо това, от тези пари са предвидени и разписани от настоящото правителство едва 3%. Същото се случи и с предходните средства от предишния седемгодишен период. Правителствата (независимо кои са те), умишлено убиват възможностите на нацията ни да израства, защото науката и образованието са ключът към икономическото израстване на нацията. Защо е така – всеки може да събере 2+2 – парите се пренасочват към места където могат да бъдат откраднати. Партийни НПО-та „усвояват“ средствата и борбата за власт е именно на тази основа – който е с властови позиции, ще може, чрез своите партийни НПО-та да краде от еврофондовете. Както и да е – нека не влизаме в подробности, защото не този протест е центърът на тематиката на този материал..
По време на този протест, Ицо Лафчиев (мой колега) непрекъснато говореше по мегафона и по време на шествието (докато обикаляхме партийните централи), обясняваше, че това не е протест, който иска да сваля правителства, защото без значение кое ще е то – единствената разлика е, че вместо едните НПО-та да ни откраднат парите, ще ги откраднат другите. В същото време една дама, явяваща се репортер от Българското Национално радио, започна да приглася – „А трябва, а трябва.. трябва да искате оставка на това правителство…“, Ицо Лафчиев вметна, че е гласувал за нова, малка партия, защото старите са компрометирани до една.. При което дамата (Александра Едикояси), започна да обяснява, че не всички стари са лоши и, че Костов е направил много за държавата, като ни е вкарал в Евросъюза… Възмутен се обърнах към нея и категорично й заявих, че точно Костов е в основата на държавното разграбване… Обясних й също, че Костов е овързан с ОО (Отворено Общество – не че и други неса овързани…), след което тя прихна разнопосочно, че вече като била чуела за Сорос и й ставало смешно (и обидно), защото виждаш ли – тя всяка вечер била на протестите и не била получила от Сорос нито лев. Пак й обясних, че на тези протести се плаща и макар, че тя персонално не е вземала пари, то на конкретни места се превеждат определени потоци – целенасочено. Освен това й казах, че аз лично съм ЗА премахване на членството ни в Евросъюза и това постижение на Костов всъщност не е никакво постижение, а заробване. Обясних й също, че възелана проблема в държавата е липсата на производство, което умишлено е унищожено.. От нейна страна беше заявено, че на нашата малка 6 милионна държава не й трябва производство и, че можело да продаваме минерална вода… Малко след това аз се обадих по телефон на един свой приятел и му преразказах как е преминал разговорът ни с въпросната госпожа. Интересно стана точно в този момент. По телефона аз казах следното: „Медиите твърдят, че няма нищо лошо във факта, че ОО е окупирало нашата политика“, „Медиите искат да махнат това правителство, с обяснението, че в него е единственият проблем на нашата държава.“, „Медиите искатда сложат Костов на власт“, „Медиите твърдят, че на нашата страна не й е нужно производство“… Никъде не съм обидил никого, а под думата „медии“, имах предвид, че конкретно нейното име, до този момент, не го знаех, нито пък от коя медия е. Независимо какво съм говорил по своя собствен телефон (подчертавам) и без значение с кого съм го говорил – това си е лично моя работа. Не мислеше така обаче въпросната дама. Докато аз говорех по телефона тя започна да ме репликира, да ми суфлира, да вика, че съм манипулатор, а върхът на наглостта, беше, че тя си позволи да ми дърпа моя собствен телефон и да иска да прекъсне личния ми разговор… След като приключих разговора по телефона, тя ми обясни, че може да не отрази протеста срещу разграбването на еврофондовете, защото била персонално обидена. Пита ме също дали съм дрогиран.
Госпожо Александра Едикояси – Вие сте репортерот Българско Национално радио (подчертавам). Вашата заплата идва от моя джоб и от джоба на хората от народа (дори мога да Ви извадя годишния бюджет, който не е по-малък от бюджета за БАН).

Малко след това въпросната дама отиде при мои колеги и им обясни, че съм я наричал „соросоид“, а на мен лично ми каза, че обидата „продажни медии“ тя не може да преглътне. В своя защита, аз й обясних, че нито на нея съм казвал „соросоид“, нито медиите съм наричал „продажни“.

Та до тук бяхме с демокрацията. 🙂
Репортер „демократ“ от Българското Националнорадио, си позволява субективизъм и налага диктатура върху персоналните ми разговори от личния ми телефон.

Асистент д-р Евгени Попов от ИЯИЯЕ-БАН.

2 thoughts on “Кой, кой, кой…?! За демокрацията и обективизма

  1. протестирали срещу пренасочване на еврофондовете…. а са против ЕС, защото това било заробване….и това ако не е колективна шизофрения…

Вашият коментар

